08 Ekim 2008

Düşündüren Yazılar / Amasra

Slogan çocuğuyum ben.. Nerde bir yazı görsem okurum.. Tabela okurum, menü okurum, t-shirt üstü okurum.. Bunlarda Amasra'nın düşündüren yazılarından... Görsel değerlerini bir kenara bırakarak, paylaşmak istedim sizinle...
CAFE
Amasra /Ekim 2008
*

SormaGir cafe beni düşündürenler arasındaydı.. Neyi sorabilirdi bir insan bir cafeye girmeden.. Gider oturur, servis beklerdi benim bildiğim...

İsmin aklımızda kalıcığı cafe sahiplerinin işine yaradı. Sormadık, girdik bizde.. Tebrik ediyorum bu çarpıcı ismi bulanları... Manzaranın eşliğinde, gözlemeleri yerken, SormadanGir cafe sayesinde türetilen yeni oyunumuz için de teşekkürler.. KoptaGel disko, TutmadıBiDaha loto bayii, GeldiğinGibiGit büfe...
*

ŞEMSİYE
Amasra /Ekim 2008

*

Gölgem ile beraber nasıl dönebileceğimi düşündüm.. Dönemezdim, yürürdüm ancak.. Onunla beraber dönmem için, güneşe söz geçirmem ve onunda biz dönerken, bizim etrafımızda dönmesi gerekti... Sonra, bunu niye kendi üstüme alınıp, bu kadar düşündüm dedim. İdrakım zor oldu ama sonunda anladım. Ben şemsiye değildim :)

*

15 yorum:

zero dedi ki...

Çok hoşsun gerçekten:) Ben de çok okurum önüme çıkan herşeyi. gezip gördüğüm yerlerdeki duvar yazılarını okurum en çok, o şehri daha iyi tanıyabileceğim duygusunu verir bana o yazılar. Aşk itirafı çoksa o kadar romantik, siyasi slogan çoksa o kadar politik bir şehir demektir benim için, kendimce bir oyun işte...

Nilambara dedi ki...

resimlere güldüm ama en çok da alt yazılarına güldüm :))
svglr

Özgür Turan dedi ki...

Doğa bu aralar şöyle diyor bazen: "Anne gölgeme söyle gelmesin...bak yine geliyor anne gelmesinnnn".:))

funda dedi ki...

türk insanının zakası işte... aslında çok parlak , cin gibi ama doğru yerde kullanmayı bilemiyoruz belki de.

beenmaya dedi ki...

bir dönem sabah akşam scrable oynadığımız dönem geldi. tdk'yı ezberlediğim yetmiyormuş gibi dışardayken duvarlara, tabelalara, dükkan isimlerine falan bakardım sürekli ama içinde "j" harfi olanı bulmak tabi önemli olan :)) o dönemim geldi aklıma yazını okuyunca...

teko dedi ki...

burcucum bayıldım ,çok güzel bunlar, TutmadıBiDaha loto bayii:))

Ama kabul etmek lazım ,insanın dikkatini inanılmaz çekiyor bu tür isimleri ,zekice
:))

:)den dedi ki...

Canım,
Öylesine zekice ve hınzır bir gözün var ki, öperim onu.

Brajeshwari dedi ki...

@Sevgili Zeren,
Senin oyununu da çok sevdim.Bak hiç böyle düşünmemiştim..Bundan sonra dikkat edeceğim ve hep seni hatırlayacağım..

@Nilambaracim,
Bloga koyacağımı önceden bilseydim, başka şeylerde çekerdim, daha çok gülerdik..

@Sevgili Özgür,
Seni çok takdir ediyorum..Böyle bir durumda Doğa’ya ne dediğini de merak etmedim değil..Sanırım, en yakın arkadaşımızın gölgemiz olduğunu öğrenme dönemine girmiş Doğa..tabi ben çocuksuz biri olarak, bilmez uydururum..Annelik benim gözümde ustalık gibi çok saygın bir görev..

Brajeshwari dedi ki...

@Sevgili Funda
Daha komiği, türk insanı zekası karşındaki bizim şaşkınlığımız.. Tam Karadeniz fıkrası elemanlarıyız..

@Sevgili Beenmaya
Bende scrabble çok oynardım..”J” harfi ciden zordu.. Birde 10 puan falandı sanırım harf değeri.. Halbuki ne değersiz durur alfabede.. (Aklıma geldi içinde j harfi olan “ajite”)

@Sevgili Tek”o”, Deryacım,
Senin isminde dikkat çekiyor farkındamısın..Tek bir rakibin var o da “Tekoto”...:P

@Güldencimm
:) bende seni vertigo eden, kulaklarından öperim o zaman..

eceren dedi ki...

Sormagir Cafe ismini Kemere Köprüsünün Boztepe tarafında kalan eski adıyla Sormagir Mahallesinden almıştır.

Brajeshwari dedi ki...

Sevgili eceren
Hoşgeldin.Yine de Mahalle olarak bile çok yaratıcı bir isim değil mi?..Oyle mahalle ismi koymaz kimse bu zamanda, misafirperver-gel gir mahallemize mutlu ol gibi..Şimdilerde mahalle-sokak isimleri birilerine "iyilik" olsun diye isimleriyle konar oldu..

bu bilgi için ayrıca teşekkür ederim..Sevgiler

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Fotograflara da yazilara da bayildim.. Harikalar gercekten.. bu arada e-mail konusunda hala ulasilmaz misin?

Gölgecik dedi ki...

Yazılar çok komik...benim favorim ise hemen hemen herhafta sonu hayal kırıklığı yaşayan biri olarak "TutmadıBiDaha"...

Ama yazılardan daha önemlisi çektiğin fotğtaflar...siyah-beyazın müthiş zenginliği...
Şimdi bana sorsalar siyah-beyaz mı renkli fotoğraf mı diye,hemen hiç düşünmeden siyah-beyaz derim.Bu harika fotoğrafları paylaştığın içn teşekkürler,ellerine sağlık...

Arzu Pınar dedi ki...

yeni tasarım da güzel olmuş.sevgilerimle,

:)den dedi ki...

Blogunun yeni halini çok beğendim.
Uğur getirsin sana...