24 Ağustos 2009

Mutlulukla Beklemek...

Gökçe fülüt çalsın, şarkı söylesin ve ben hep bu güzelliğin fotoğrafını çekeyim...
Dinlemek için tık

Bugun yeni bir hafta başlıyormuş... Yine her sabah olduğu gibi bazen yorgun, bazen de hevessiz zor uyanacakmış ama hemen moodunu değiştirecekmiş bu hafta... Çünkü bu hafta çok güzel bir haftaymış aslında...


Sabah güzel uyanacakmış. Hemen annesinin yaptığı reçellerden güzel bir kahvaltı sonra... Kayısılı reçele soyulmuş badem katan annesinin güzelliğini hatırlayacakmış gülümseyerek...

Yolda bağıra çağıra şarkı söyleyecekmiş arabada, daha da güzel başlamak için güne... Belki de direksonunu tutarken, salınacakmış bedeni iki yana...

Trafik bu mutluluğun şerefine açılacak, park yeri kolay bulanacakmış ... “Ah siz mi geldiniz, buyrun en gölge yer bakın boş.. ”

İşe girdiği gibi telefon çalabilirmiş, oflamayacakmış bu sefer... Bu hafta güzel bir hafta diyecekmiş kelimelerinin arasında telefondaki kadına... "Merak etmeyin işleriniz yolunda... "

Masasının karşısında oturan bilge adam yine susacakmış ama o duyacakmış o sessizlikte onunda mutlu olduğunu... Sessizlikte gülümseyeceklermiş birbirlerine..

Burcu telefonun çalıyor” diye ofisi inleten ama telefonu çekmeyen sekretere kızmayacakmış için için... Bu hafta ona kızmayacak kadar mutluymuş, o masasından çalan telefonu çekmese de koşarmış telefonuna...

Bir bakacakmış saat 11.30 olacakmış yine, “Gün ne güzel akıp gidiyor “ diyecekmiş... Zorlamadan yormadan... Terasa çıkıp Ankara manzarasına bakacakmış, bakarken tüm gördüğü manzarayı mutlu sayacakmış, daha da mutlu olacakmış bunun sonrasında.

Arada işten başını kaldırınca Msn’den sevdiklerine güzel bir hafta geçirmelerini dileyecek, kendi mutluluğundan biraz bulayacakmış onlara da... “ Tatilden döndün mü canım.. ”, “ Kahve mi ısmarlayacaksın yoksa bugün bana ...” , “ Baktın mı çektiğimiz fotoğraflarına...”, “ Nasıl geçti haftasonunuz ...” Hepsi belki de aynı soruyu soracaklarmış konuşmanın ilerleyen dakikalarında. Onun cevabı ise hep aynı olacakmış “ Biraz heyecanlanmaya başladım ben aslında..

Öğle tatilinde yedikleri yemekten sonra garsona bu sefer demeyecekmiş “Çaylar daha önce ikramınızdı ama”, garson kız da o bunu demediği için çayları hesaba yazmayacakmış nasıl olsa...

Öğleden sonra telefonlar çalacak, notlar alınacak, mailler gelecek, gidecek, Burcu üst kat –alt kat arasında dolaşacak ama manzarasındaki bulutlara bakmayı ihmal etmeyecekmiş masasına her oturduğunda... Hayallere dalacak, arada kaçamak gülümseyecek belki minikten gözleri dolacak, sonra mutlu olmaya devam edecekmiş o an, anın iki noktası arasında...

Bu hafta günler böyle geçecek. Burcu yatıcak, kalkacak, düşleyecek... yatıcak, kalkacak, gülümseyecek... yatıcak, kalkacak heyecan ile yollara düşecekti nasıl olsa... Tekerlek dönecekti oraya...

Yolculuğunda ikisinin çocukluk halleri aklına gelecek, içten içe gülümseyecek... Yaptıkları komik kavgaları düşünecek, her şekilde ikiside birbirini çaktırmadan yine affedecekti... Çıktığı yolda, bir anılara dalacak, bir geleceğin hayaline bulanacak ve varmak için sabırsızlanacaktı.

Yollar geçecek, içinden geçen anılar bitmeyecek, heyecan gittikçe artacak ve gece yarısı bir otel odasına varacaktı. Sabah için eşyalarını hazırlayıp, belki de yarım bir uykuya dalıp, güneşin henüz doğmadığı bir sabaha uyanacaktı.

Annesi, babası önceden orada olacak. Karışık duygularla onlar kızlarını, Burcu ablasını, “Anne” olmaya ameliyathaneye yollayacaktı. Bekleyeceklerdi sabırla... O bekleyişte baba olacaktı ameliyattaki heyecanlı bir adam, bir anne artık anneanne, bir baba ise dede ve ben (gerçek bir) teyze... Beklerken oluverceklerdi bir an... Dualarının arasında, anıların arasında, göz göze gelişlerindeki bir anda....

“Anne” ve “kızı” yeni mertebelerini onatırcasına, odaya girdiğinde mutluluk çoğalacak, gözyaşları karışacak, anılara en güzeli eklenecekti hayatlarına... O gün doğan mucizeyle, mutlu olmak için bir artı nedenleri daha olacaktı bundan sonra…

.
.

16 yorum:

Belgin dedi ki...

Burcum, Allah kolaylik versin ablana, bekleyenlere de bol bol sabir. Bu bekleyis cok güzel bir bekleyis:) Sag salim katilsin araniza, Allahim anali-babali büyümek, mutlu, huzurlu ve saglikli bir yasam sürmeyi nasip etsin bebeginize:))
Sevgilerimle

Karōshi dedi ki...

O artı neden çok uzun, sağlıklı ve huzurlu bir yaşama sahip olsun:) Siz de öyle... anneanne, dede, baba ve teyze!

ic sohbetleri dedi ki...

Cok mutlu oldum okurken yazdiklarini, o kadar ki gozlerim doldu ve kalbimden butun dualar/guzel dilekler size,oraya dogru yola cikti.

sufi dedi ki...

Şimdi sen teğze mi olacaksın?
Mutlu olmak için bundan böyle çok daha fazla sebeplerin olacak inşaallah. Dolayısıyla biz de mutlu olacağız, sevgilerimle.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

uzun zaman olmuştu sana dair şeyler okumayalı.. özlemişim, anladım..çiçeklendim sayende, güzel bir hafta olsun diyerek umutlandım.. teyze olman harika ama sen bir de anneliği düşün :)
sevgiyle....

ABİ dedi ki...

ben nedense, sanki bebek oldu gibi anladım yazıdan... sonra yorumları okuyunca, daha olmadığını anladım. Geç oldu ama olsun...:)

Hayırlısı bakalım...

Herşey gönlünüzce ve sağlıkla olur inşallah.

Özgür Turan dedi ki...

Yaşasın! mutlulukla,sağlıkla, coşkuyla gelsin teyzesinin kuzusu!

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Anali, babali, saglikli, keyifli etrafinda kocaman bi aileyle buyusun yeni gelen..
Mutlulukla..

Evren dedi ki...

bütün haftaların bütün günleri güzel başlasın sabahlarınız, keyfiniz daim olsun, gülen yüzleriniz solmasın...

Hayatta Giderken dedi ki...

Sağlıkla doğsun, sağlıkla büyüsün inşallah... Bende hala olacağım yakında :)))

beenmaya dedi ki...

ben yerim senin gibi teyzeyi. bebişi ayrı yicem tabi neyse hadi haftasonu bir an önce gelsin :)))

Basak dedi ki...

En az senin kadar heyecanlanıyorum, bu yazın çok duygulandırdı beni, merak ve heyecanla bekliyorum bir dostumun anne, bir diğerinin teyze oluşunu...

selma dedi ki...

Defnecim bir bilse ne güzel bir teyzesi olduğunu, onun doğuştan süper bir teyze olduğunu, teyzelerin en heyecanlı en can en tatlısı olduğunu...

Burcum ya teyze oldun... Ve şuanki halini en iyi ben bilirim aslında. Sen bulunmaz bir teyze bulunmaz bir can dost bulunmaz bir insansın.
Defnecikte çok şanslı güzel bir ailenin içine geliverecek güzelliklerle.

Hayırlı bir kavuşma diliyorum kuzucuğuma. Allah kolaylık versin Başak'a. Tahtı bahtı yolu hep açık açık açık olsun....

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Beenmaya'nın sayfasından güzel haberi okudum az önce, tebrik eder, mutluluklar dilerim, anneli babalı ve sevgiyle büyüsün:)

Brajeshwari dedi ki...

Defne dünyaya geldi, bende teyze oldum:)

Hepinize teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

Ben de bir başka Defne'nin teyzoşu olduğumdan mıdır, 2 damla süzülüverdi yanağımdan.. Hoşgelmiş küçük kuzu...